Csepel 125  1949
A „lemezvillás” néven közismert típus 125 cm3-es motorral, növelt teljesítménnyel és módosított vázzal jelent meg. A gyakorlatilag minden részletében megújult motoron a kipufogó a váz bal oldatára került, és a merev hátsó villa két oldalán szerszámosdoboz kapott helyet. A nyereg rögzítését húzórugós megoldásra cserélték. Ennek a nyeregnek a felhasználásával készült a csomagtartóra szerelhető utasülés, ami a továbbiakban Csepel motorok - külön megvásárolható - jellegzetes tartozéka lett.

Műszaki jellemzők

Hengerek száma:
1
Motor:
kétütemű, résvezérlésű
Hűtés:
Levegő
Hengerűrtartalom:
124 cm3
furat/löket:
54/54 mm
Teljesítmény :
4,5 LE/4500 ford/min
Sűrítési viszony:
1:6
Saját tömeg:
65 kg
Végsebesség:
70 km/h

Kapcsolódó motorképek